20130524-083204.jpg

Det är så vackert runt Haninge BK! För några veckor sedan var vi dit för att träna men också ta en långpromenad. Jag älskar att traska omkring i skogen där och jag fullkomligt älskar att strosa runt i koloniområden sommartider. (GE MIG EN KOLONISTUGA! Typ…)
När vi gick där och jag kände den där tidiga daggblöta första sommarkänslan slogs jag tillbaka till förra årets SM i lydnad och agility. En av dom bästa helgerna på hela året, det var så sjukt mysigt, roligt och inspirerande.

I år hade jag bestämt mig för att inte åka men tack vare Denice så ska jag det iallafall nu. Tack fina fina fina du! Vi kommer ha the time of our lives! Likt förra året hämtar Sanna upp mig på jobbet och vi börjar rulla neråt. På vägen någonstans möter vi upp Denice med den andra bilen och helgen är sedan igång. Grymt kommer det bli! Då vi har lite platsbrist beslutade vi att inte alla hundar ska med och eftersom både klanhelgen och specialen är Tussans så fick SM bli HP’s. Mysigt och nyttigt med lite egentid!

20130614-074953.jpg